Dobré recepty na dobre-jedlo.blogspot.com

streda 25. januára 2012

Kuracie prsia na cibuli

Kuracie prsia na cibuli - recept
500 g kuracích pŕs
soľ, olej
2 - 3 cibule
250 ml sladkej smotany
1 lyžička grilovacieho korenia
2 lyžice francúzskej horčice

Mäso umyjeme, osušíme, nakrájame na rezne, ktoré jemne naklepeme, osolíme a na rozohriatom oleji ich prudko opečieme z oboch strán. Opečené rezne preložíme do pekáča, posypeme cibuľou nakrájanou nadrobno a zalejeme smotanou rozšľahanou so soľou (nemusí byť), grilovacím korením a francúzskou horčicou.
Pekáč zakryjeme alobalom, dáme do vyhriatej rúry na 175°C a pečieme 45 minút. Potom pekáč odkryjeme a zapekáme doružova.
Podávame s opekanými zemiakmi.
Doba prípravy:
Kuracie prsia na cibuli - recepty

3 komentárov:

jana277

Mária, žiaden tvoj recept nikdy nesklamal (a moje baby vedia byť kritické), z vďaky posielam ocenenie (na mojom blogu).

Maria

Janka, veľmi ma teší, že moje recepty, tvojej rodine chutia. Ďakujem.

Michaela Samant

Dnes som tuto jednoduchu dobrotku robila. Pouzila som masko z kuracich stehien a miesto grilovacieho mlete cierne korenie a sladku mletu papriku. Je to velmi dobre, dakujem za recept :)


dobre-jedlo.blogspot.com   © 2010-2015. Recepty na dobré jedlo uverejňuje ITStudio.sk.
Dizajn Emporium Digital

Recepty na dobre jedlo TopList Recepty a gastronómia na Pocitadlo.sk

Hore