Dobré recepty na dobre-jedlo.blogspot.com

streda 6. februára 2013

Vajíčka v hrianke

Vajíčka v hrianke - recept
4 plátky staršieho tmavého chleba
Rama
1 strúčik cesnaku
8 plátkov šunkovej salámy
4 vajcia
tvrdý syr
soľ

Striedku staršieho chleba vykrojíme okrúhlou formičkou. Zvyšok chleba a vykrojené kolieska natrieme Ramou z obidvoch strán a položíme na suchý plech. Vložíme do vyhriatej rúry na 200°C a zapečieme asi 5 až 10 minút. Po zapečení kraje chleba a kolieska potrieme z obidvoch strán strúčikom cesnaku.
Druhý plech vyložíme papierom na pečenie, rozložíme po dva plátky šunkovej salámy, na ktoré dáme opečené kraje chlebov. Do každého otvoru vyklepneme surové vajce. Osolíme, vložíme do rúry na 190°C  a zapekáme cca 10 - 15 minút, kým vajíčka nestuhnú. Po zapečení teplé posypeme jemne strúhaným syrom a ozdobíme kolieskami červenej cibule.
Podávame s paradajkami, s listmi ľadového šalátu a s opečenými hriankovými kolieskami.
Dobrú chuť!
Doba prípravy:
Vajíčka v hrianke - recepty

2 komentárov:

Anonymný

Jej, toto som už niekde videla, ale bolo to opekané na panvici s olejom, tak ma to akosi nenadchlo. Ale táto verzia je super inšpirácia. Urobím niekedy ako rýchlu večeru, keď je málo času :-) Pekná fotka :-)

Maria

Ďakujem. Áno, v pôvodnom recepte sa písalo opekať na oleji, ale som sa rozhodla, že ho trochu vylepším. Olej som vymenila za ramu a pridala som strúčik cesnaku. Podarilo sa, bolo to dobré a myslím, že aj zdravšie. Som rada, že som teba a možno aj iných inšpirovala.


dobre-jedlo.blogspot.com   © 2010-2015. Recepty na dobré jedlo uverejňuje ITStudio.sk.
Dizajn Emporium Digital

Recepty na dobre jedlo TopList Recepty a gastronómia na Pocitadlo.sk

Hore