Dobré recepty na dobre-jedlo.blogspot.com

streda 5. februára 2014

Zapekané cestoviny s brokolicou a rukolou

Zapekané cestoviny s brokolicou a rukolou - recept
400 g grahamových cestovín
3 strúčiky cesnaku
600 - 700 g brokolice
80 g rukoly
1 pasta Arrabiata s bazalkou (ja som dala domácu)
parmezán
soľ a olivový olej

Cestoviny uvaríme v osolenej vode, do ktorej sme pridali trochu olivového oleja a tri strúčiky cesnaku.
Brokolicu umyjeme, rozoberieme na ružičky a uvaríme do polomäkka v osolenej vode (ja som ju varila v parnom hrnci, aby sa zachovalo, čo najviac vitamínov).
Rukolu umyjeme, osušíme a rukami potrháme na menšie kúsky.
Uvarenú brokolicu dáme do misky a popučíme vidličkou. Pridáme rukolu, nožom roztlačené uvarené strúčiky cesnaku, pastu Arrabiata (ja som dala domácu) a premiešame.
Do vymasteného pekáča rozložíme polovicu cestovín, na ktoré navrstvíme polovicu brokolicovej zmesi a opäť navrstvíme zvyšné cestoviny a brokolicovú zmes. Vložíme do vyhriatej rúry na 180°C a zapekáme asi 10 - 12 minút. Vyberieme z rúry a posypeme strúhaným parmezánom alebo iným tvrdým syrom. Vložíme späť do rúry a krátko zapečieme asi 5 minút.
Jednoduché, rýchle, dobré a zdravé jedlo. Prajem dobrú chuť!
Doba prípravy:
Zapekané cestoviny s brokolicou a rukolou - recepty

0 komentárov:


dobre-jedlo.blogspot.com   © 2010-2015. Recepty na dobré jedlo uverejňuje ITStudio.sk.
Dizajn Emporium Digital

Recepty na dobre jedlo TopList Recepty a gastronómia na Pocitadlo.sk

Hore