Dobré recepty na dobre-jedlo.blogspot.com

štvrtok 6. októbra 2016

Paradajkové maslo

Paradajkové maslo - recept
3 menšie paradajky
1 strúčik cesnaku
kúsok póru
100 g Ramy
morská soľ
mleté čierne korenie
štipka sušenej bazalky
1 - 2 ČL čerstvej petržlenovej vňate

Paradajky olúpeme, prekrojíme na polovice a vyberieme jadierka. Dužinu pokrájame na drobné kúsky a necháme vychladnúť. Pridáme prelisovaný cesnak, štipku bazalky, Ramu a dobre rozmixujeme. Ak by sa počas mixovania vytvorila voda, tak ju opatrne zlejeme. Nakoniec pridáme najemno pokrájaný pór, osolíme, okoreníme a dochutíme petržlenovou vňaťou. (Ak náhodou bude nátierka redšia, zahustíme ju podľa potreby jemnými ovsenými vločkami).
Hotové paradajkové maslo vložíme na chvíľu do chladničky, aby sa suroviny spojili.
Skvelá nátierka na čerstvý tmavý chlieb, prípadne pečivo. A samozrejme s oblohou čerstvej zeleniny.
Prajem dobrú chuť!
Doba prípravy:

Záhrada nám dala poslednú tohtoročnú paradajkovú úrodu, z ktorej som si zobrala pár kusov a vyskúšala som maslo úplne inak, ako som bola zvyknutá. Ostala som milo prekvapená, že stačí iba pár surovín na to, aby som si obohatila svoj jedálniček a pripravila túto chutnú domácu špecialitu.
Paradajkové maslo - recepty

0 komentárov:


dobre-jedlo.blogspot.com   © 2010-2015. Recepty na dobré jedlo uverejňuje ITStudio.sk.
Dizajn Emporium Digital

Recepty na dobre jedlo TopList Recepty a gastronómia na Pocitadlo.sk

Hore