Dobré recepty na dobre-jedlo.blogspot.com

streda 20. februára 2013

Orechové rezy s čokoládou

Orechové rezy s čokoládou - recept
5 vajec
130 g práškového cukru
170 g mletých orechov
25 g strúhanky
0,5 ČL prášku do pečiva

Plnka:
500 ml smotany na šľahanie
240 g tmavej čokolády
1 stužovač šľahačky
orechy na ozdobu

Žĺtky vymiešame s práškovým cukrom do peny a postupne vmiešame mleté orechy zmiešané s preosiatou strúhankou a práškom do pečiva. Nakoniec zľahka vmiešame dotuha vyšľahaný sneh z bielkov. Cesto roztrieme na malý plech vyložený papierom na pečenie. Vložíme do vyhriatej rúry na 180°C a pečieme 8 - 10 minút. Necháme vychladnúť.
Zatiaľ si pripravíme plnku: Čokoládu polámeme na menšie kúsky, ktorú dáme do smotany na šľahanie a za občasného miešania rozpustíme vo vodnom kúpeli. Necháme vychladnúť. Potom pridáme stužovač šľahačky a dotuha vyšľaháme.
Na vychladnuté cesto natrieme plnku a odložíme do chladu stuhnúť. Pokrájame na rezy a ozdobíme orechmi.
Doba prípravy:
Orechové rezy s čokoládou - recepty

2 komentárov:

KatkaLu

Máš krásne spracovaný blog-dizajn, najkrajší kuchársky aký som videla! Aj recepty sa mi páčia:) Koláčik vyskúšam, vyzerá parádne! Len by si mohla zrušiť zadávanie kódov pri odosielaní komentáru, dosť to odrádza :)

Maria

Ďakujem a som rada, že sa ti môj blog páči. Koláčik má jemnú orechovo - čokoládovú príchuť a je veľmi jednoduchý na prípravu. A čo sa týka zadávania kódov pri odoslaní komentáru, som si vedomá, že to odrádza ľudí. Ale mám to preto, lebo mi chodilo veľa spamov a ten kód je na overenie.


dobre-jedlo.blogspot.com   © 2010-2015. Recepty na dobré jedlo uverejňuje ITStudio.sk.
Dizajn Emporium Digital

Recepty na dobre jedlo TopList Recepty a gastronómia na Pocitadlo.sk

Hore