Dobré recepty na dobre-jedlo.blogspot.com

štvrtok 1. apríla 2021

Vegetariánske cestoviny s cuketou

Vegetariánske cestoviny s cuketou - recept
500 g celozrnných fusilli
2 mladé cukety
1 zelená paprika
1 červená paprika
1 cibuľa
3 strúčiky cesnaku
olivový olej
250 g krémových šampiónov
4 väčšie paradajky bez šupky
kapary podľa chuti (nemusia byť)
morská bylinková soľ, mleté čierne korenie
mletá rasca, zmes byliniek na grilovanú zeleninu
cca 1/2 ČL zmesi korenia Vege - rajčátka
talianske bylinky
1 - 2 PL citrónovej šťavy
čerstvá bazalka

Cukety, papriky, paradajky nakrájame na kocky, cibuľu nadrobno, cesnak a šampiňóny na plátky.
Vo väčšej nádobe na malom množstve oleja speníme cibuľu, pridáme plátky cesnaku a chvíľu opekáme. Potom dáme nakrájané šampiňóny, papriky, jemne osolíme, posypeme koreninami (okrem talianskych byliniek), premiešame a chvíľu restujeme.
Pridáme paradajky spolu s cuketou, kapary (pred použitím som ich na sitku prepláchla vodou), premiešame, podlejeme troškou vody a za občasného miešania necháme všetko zmäknúť.
Medzitým si v mierne osolenej vode uvaríme cestoviny al dente.
Uvarené fusilli pridáme k zelenine, pokvapkáme citrónovou šťavou, posypeme talianskymi bylinkami, premiešame a necháme prepojiť chute.
Porcie vegetariánskych cestovín posypeme posekanou bazalkou a ozdobíme lístkami čerstvej bazalky.
Prajem dobrú chuť!
Doba prípravy:
Vegetariánske cestoviny s cuketou - recepty

2 komentárov:

Tynka_125

To vyzerá krásne :-). Cuketa mi rastie na záhradke, tak len čo ju odpracem, tak si cestoviny s cuketou uvarím :-). Rozhodla som sa stravovať trochu zdravšie, tak som rada za každý zaujímavý recept :-). Už bolo na čase, aby som niečo urobila sa svoju váhou. Hore to ide dobre, ale dole sa jej veľmi nechce. Začala som taky chodiť behať. Kúpila som si fitness náramokXiaomi Mi Band 4 , aby som vedela, koľko toho ubehnem a za ako dlho, tak dúfam, že cez leto nejaké to kilo zhodím.

Maria

Milá Tynka! Ďakujem za pochvalu. Verím, že ak sa začnete zdravšie stravovať a zapojíte pohyb, ktorý je veľmi dôležitý som presvedčená, že nejaké kilo pôjde dole (vlastná skúsenosť). Držím Vám palce!
My sme sa kvôli zdravotným problémom začali zdravšie stravovať (v obchode čítam etikety nič nekúpim, čo obsahuje stabilizátory, emulgátory, farbivá, rôzne éčka a pridaný glutaman sodný) na začiatku to bolo ťažké, ale zvykli sme si a kupujem iba zdravé potraviny. Zo stavy sme vylúčili mäso (to sa tak pripraví 2 - 3x do roka), zaváraniny cukor, biela múka, biela ryža a všetko, čo nepatrí do zdravého stravovania. Po úprave stravy musím povedať, že niektoré zdravotné problémy sa výrazne zlepšili a niektoré úplne zmizli. Ja som sa presvedčila, že nielen liekmi sa dá liečiť, ale dá sa to aj kvalitnými potravinami. Mať zdravie na tanieri je to najmenej, čo môžme pre svoje telo a zdravie urobiť.


dobre-jedlo.blogspot.com   © 2010-2015. Recepty na dobré jedlo uverejňuje ITStudio.sk.
Dizajn Emporium Digital

Recepty na dobre jedlo TopList Recepty a gastronómia na Pocitadlo.sk

Hore